Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) budapesti székhelyű, de országos hatáskörű, a betétbiztosítás révén a betéteseket védő szervezet, mely 1993 óta végzi a betétesek kártalanítását és része a pénzügyi stabilitási védőhálónak. Az OBA munkaszervezet gondoskodik a Szanálási Alap működtetéséről is. Ezen feladatok professzionális támogatására keresünk megfelelő végzettséggel és gyakorlati tapasztalattal rendelkező munkatársat.
Az OBA-ról részletes információkat talál a honlapunkon.

FŐBB FELADATOK
• közreműködés a szervezet informatikai stratégiájának megalkotásában, az informatikai fejlesztési  projektek tervezésében,
• piac- és partnerkutatási feladatok ellátása az egyes információs rendszer fejlesztési kezdeményezések kapcsán,
• az informatikai fejlesztési feladatok koordinálása,
• folyamatos kapcsolattartás a fejlesztő partnercégekkel,
• az informatikai fejlesztési projektek lebonyolításának folyamatos nyomon követése, rendszeres riportok készítése a szervezet vezetése számára,
• a fejlesztési projektek lebonyolítása során részvétel a tesztelések, a hibajavítás és a produktív környezetbe állítási feladatokban,
• közreműködés az informatikai fejlesztésekhez kapcsolódó belső szabályozások kidolgozásában és naprakészen tartásában,
• együttműködés a felelősségi körében végzendő feladatok tekintetében a társintézményekkel és OBA társterületekkel.

SZAKMAI ELVÁRÁSOK
• főiskolai/egyetemi informatikai végzettség,
• informatikai fejlesztői feladatkörben megszerzett, legalább 2 éves tapasztalat,
• képesség magas minőségű szakmai anyagok önálló elkészítésére,
• MS Office felhasználói szintű ismerete, kiváló Word és Excel ismeret,
• Microsoft SharePoint magas szintű ismerete,
• adatbáziskezelési ismeretek és adatvizualizációs ismeretek (SQL, Power BI, stb.),
• angol nyelvből tárgyalóképes (aktív) nyelvismeret,
• kiváló elemző, rendszerező, kommunikációs- és szervezőkészség,
• analitikus és komplex gondolkodásmód, proaktivitás.

ELŐNYKÉNT ÉRTÉKELJÜK
• Microsoft alkalmazás és szerverkörnyezetben szerzett fejlesztői tapasztalat,
• projektmenedzsment ismeretek, végzettség,
• hitelintézetnél, biztosítónál vagy nemzetközi tanácsadó cégnél szerzett releváns tapasztalat,
• folyamat- és rendszer fejlesztésekben szerzett tapasztalat, jártasság projektmunkában.

AMIT KÍNÁLUNK
• versenyképes juttatási csomag (cafeteria, stb.),
• modern irodai környezet, fejlett informatikai háttér,
• rugalmas munkavégzés (home office lehetőséggel),
• folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, képzések támogatása,
• publikációs tevékenység támogatása,
• stabil szervezeti háttér.

FOGLALKOZTATÁS JELLEGE
Teljes munkaidős, heti 40 órás, határozatlan idejű státusz, rugalmas munkaidő, home office lehetőséggel.

A MUNKAVÉGZÉS HELYE
1092 Budapest, Köztelek utca 6. (CityGate 1. irodaház) – Kálvin téri ill. Corvin negyedi metró megállóhoz, valamint a 4-6-os villamoshoz közel

MUNKAVÉGZÉS KEZDETE
2023. március 1.

JELENTKEZÉS MÓDJA
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el pályázati anyagát fizetési igénye megjelölésével a karrier@oba.hu e-mail címre.
A pályázati anyag a következő dokumentumokból áll: szakmai önéletrajz, motivációs levél. (A pályázati anyagnak NEM része a végzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, illetve a büntetlen előéletet bizonyító okirat. Kérjük, ezeket NE küldje el részünkre.)
Kérjük, hogy a jelentkezése során az e-mail üzenet tárgyában jelezze, hogy „informatikai rendszerszervező” pozícióra jelentkezik, illetve a pályázati dokumentációban az eredményesebb kapcsolattartás érdekében tüntesse fel elérhetőségeit (e-mail cím, mobiltelefonszám).
Pályázatának elküldésével hozzájárul az abban foglalt adatainak kezeléséhez. Pályázatát bizalmasan, valamint a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Az OBA adatkezelési tájékoztatója elérhető honlapunkon: Adatkezelesi-Tajekoztato
A beérkező pályázatok elbírálása egy vagy több kiválasztási forduló után történhet, a pályázót személyes interjúra, szükség esetén versenyeztetésre hívhatjuk be.

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
2023. február 28.