Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) budapesti székhelyű, de országos hatáskörű, a betétbiztosítás révén a betéteseket védő szervezet, mely 1993 óta végzi a betétesek kártalanítását és része a pénzügyi stabilitási védőhálónak. Az OBA munkaszervezet gondoskodik a Szanálási Alap működtetéséről is. Ezen feladatok professzionális támogatására keresünk megfelelő végzettséggel és gyakorlati tapasztalattal rendelkező munkatársat.

FELADATOK

Az OBA-ról részletes információkat talál a honlapunkon.

  • integrált kockázatkezelési keretrendszer szabályainak karbantartása, folyamatos fejlesztése
  • kockázatazonosítási folyamat proaktív támogatása,
  • kockázatkezelési nyilvántartás (pl. adatpiac, kockázatleltár) specifikációja és kialakítása, karbantartása és folyamatos fejlesztése,
  • kockázati mutatók tervezése és üzemeltetése,
  • kockázatok nyomon követése, elemzések és riportok készítése,
  • javaslattétel kockázatok kezelésére,
  • közreműködés a kockázatkezelést érintő IT rendszerfejlesztések specifikációjában és megvalósításában,
  • aktuális témák prezentálása a felső vezetés felé; megvitatása a felső vezetéssel.

ELVÁRÁSOK

  • felsőfokú közgazdasági végzettség
  • legalább 3-5 év releváns (pl. pénzügyi szektorban vagy államháztartásban szerzett) kockázatelemzői, kockázatkezelői tapasztalat
  • legalább középfokú angol nyelvtudás (szóban-írásban kommunikációképes szint)
  • MS Office erős felhasználói szintű ismerete (Excel, PowerPoint, Word)
  • ÁLLAMHÁZTARTÁSI  BELSŐ KONTROLL STANDARDOK ÉS GYAKORLATI ÚTMUTATÓ ismerete (különösen a II. fejezet: Integrált kockázatkezelési rendszer) (LINK)
  • büntetlen előélet
  • proaktív hozzáállás
  • fejlett informatikai és technológiai megoldások iránti nyitottság
  • precizitás, pontosság, önállóság, problémamegoldás, kiváló munkaszervezés
  • bizalmas információkezelés
  • rugalmasság, terhelhetőség
  • csapatmunkában történő együttműködés

A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT

  • ISO 27001:2013 szabvány ismerete,
  • FRM minősítés,
  • MS SharePoint ismerete, illetve használatában szerzett tapasztalat,
  • integrált kockázatkezelési rendszerek kialakításában és működtetésében szerzett tapasztalat

AMIT KÍNÁLUNK

  • teljes munkaidős, határozatlan idejű státusz, rugalmas munkaidő, home office lehetőséggel
  • azonnali munkába állás
  • egyedülálló, stabil hátterű szervezet

MUNKAVÉGZÉS HELYE

1092 Budapest, Köztelek utca 6. (CityGate 1. irodaház) – Kálvin téri ill. Corvin negyedi metró megállóhoz, valamint a 4-6-os villamoshoz közel

JELENTKEZÉS MÓDJA

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el pályázati anyagát fizetési igénye megjelölésével a karrier@oba.hu e-mail címre.

A pályázati anyag a következő dokumentumokból áll: szakmai önéletrajz, motivációs levél. (A pályázati anyagnak NEM része a végzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, illetve a büntetlen előéletet bizonyító okirat. Kérjük, ezeket NE küldje el részünkre.)

Kérjük, hogy a jelentkezése során az e-mail üzenet tárgyában jelezze, hogy „VEZETŐ KOCKÁZATKEZELŐ” pozícióra jelentkezik, illetve a pályázati dokumentációban az eredményesebb kapcsolattartás érdekében tüntesse fel elérhetőségeit (e-mail cím, mobiltelefonszám).

Pályázatának elküldésével hozzájárul az abban foglalt adatainak kezeléséhez. Pályázatát bizalmasan, valamint a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Az OBA adatkezelési tájékoztatója elérhető honlapunkon: Adatkezelesi-Tajekoztato

A beérkező pályázatok elbírálása egy vagy több kiválasztási forduló után történhet, a pályázót személyes interjúra, szükség esetén versenyeztetésre hívhatjuk be.

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ

2023. február 15.