Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) budapesti székhelyű, de országos hatáskörű, a betétbiztosítás révén a betéteseket védő szervezet, mely 1993 óta végzi a betétesek kártalanítását és része a pénzügyi stabilitási védőhálónak. Az OBA munkaszervezet gondoskodik a Szanálási Alap működtetéséről is. Ezen feladatok professzionális támogatására keresünk megfelelő végzettséggel és gyakorlati tapasztalattal rendelkező munkatársat.
FELADATOK
Az OBA-ról részletes információkat talál a honlapunkon.
- integrált kockázatkezelési keretrendszer szabályainak karbantartása, folyamatos fejlesztése
- kockázatazonosítási folyamat proaktív támogatása,
- kockázatkezelési nyilvántartás (pl. adatpiac, kockázatleltár) specifikációja és kialakítása, karbantartása és folyamatos fejlesztése,
- kockázati mutatók tervezése és üzemeltetése,
- kockázatok nyomon követése, elemzések és riportok készítése,
- javaslattétel kockázatok kezelésére,
- közreműködés a kockázatkezelést érintő IT rendszerfejlesztések specifikációjában és megvalósításában,
- aktuális témák prezentálása a felső vezetés felé; megvitatása a felső vezetéssel.
ELVÁRÁSOK
- felsőfokú közgazdasági végzettség
- legalább 3-5 év releváns (pl. pénzügyi szektorban vagy államháztartásban szerzett) kockázatelemzői, kockázatkezelői tapasztalat
- legalább középfokú angol nyelvtudás (szóban-írásban kommunikációképes szint)
- MS Office erős felhasználói szintű ismerete (Excel, PowerPoint, Word)
- ÁLLAMHÁZTARTÁSI BELSŐ KONTROLL STANDARDOK ÉS GYAKORLATI ÚTMUTATÓ ismerete (különösen a II. fejezet: Integrált kockázatkezelési rendszer) (LINK)
- büntetlen előélet
- proaktív hozzáállás
- fejlett informatikai és technológiai megoldások iránti nyitottság
- precizitás, pontosság, önállóság, problémamegoldás, kiváló munkaszervezés
- bizalmas információkezelés
- rugalmasság, terhelhetőség
- csapatmunkában történő együttműködés
A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT
- ISO 27001:2013 szabvány ismerete,
- FRM minősítés,
- MS SharePoint ismerete, illetve használatában szerzett tapasztalat,
- integrált kockázatkezelési rendszerek kialakításában és működtetésében szerzett tapasztalat
AMIT KÍNÁLUNK
- teljes munkaidős, határozatlan idejű státusz, rugalmas munkaidő, home office lehetőséggel
- azonnali munkába állás
- egyedülálló, stabil hátterű szervezet
MUNKAVÉGZÉS HELYE
JELENTKEZÉS MÓDJA
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el pályázati anyagát fizetési igénye megjelölésével a karrier@oba.hu e-mail címre.
A pályázati anyag a következő dokumentumokból áll: szakmai önéletrajz, motivációs levél. (A pályázati anyagnak NEM része a végzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, illetve a büntetlen előéletet bizonyító okirat. Kérjük, ezeket NE küldje el részünkre.)
Kérjük, hogy a jelentkezése során az e-mail üzenet tárgyában jelezze, hogy „VEZETŐ KOCKÁZATKEZELŐ” pozícióra jelentkezik, illetve a pályázati dokumentációban az eredményesebb kapcsolattartás érdekében tüntesse fel elérhetőségeit (e-mail cím, mobiltelefonszám).
Pályázatának elküldésével hozzájárul az abban foglalt adatainak kezeléséhez. Pályázatát bizalmasan, valamint a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Az OBA adatkezelési tájékoztatója elérhető honlapunkon: Adatkezelesi-Tajekoztato
A beérkező pályázatok elbírálása egy vagy több kiválasztási forduló után történhet, a pályázót személyes interjúra, szükség esetén versenyeztetésre hívhatjuk be.
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
2023. február 15.