Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) budapesti székhelyű, de országos hatáskörű, a betétbiztosítás révén a betéteseket védő szervezet, mely 1993 óta végzi a betétesek kártalanítását és része a pénzügyi stabilitási védőhálónak. Az OBA munkaszervezet gondoskodik a Szanálási Alap működtetéséről is. Ezen feladatok professzionális támogatására keresünk megfelelő végzettséggel és gyakorlati tapasztalattal rendelkező munkatársat.
Az OBA-ról részletes információkat talál a honlapunkon.
FELADATOK
- pénzügyi folyamatokra, vagyonkezelésre vonatkozó elemzések és döntési javaslatok készítése,
- befektetési stratégia előkészítése, egyedi befektetési szcenáriók tervezése,
- a külső vagyonkezelők feletti szakmai kontroll folyamatokban való aktív részvétel,
- az OBA vagyonra vonatkozó elemzések és gazdálkodási javaslatok előkészítése,
- külső finanszírozásra (pl. kötvénykibocsátásra, konzorciális hitelre, állampapír repo ügyletekre) vonatkozó elemzések készítése és döntési javaslatok kidolgozása, finanszírozási struktúrák kialakításában való aktív részvétel,
- részvétel az alapok követeléskezelési stratégiájának kialakításában, a követelések érvényesítési folyamatában,
- elemzői kompetenciákat igénylő feladatokban közreműködés gazdálkodási, számviteli és beszámolási feladatok ellátásában,
- indokolt esetben részvétel nemzetközi együttműködésben (pl. munkacsoportok, workshop-ok és szanálási kollégiumok),
- közreműködés az alapok vonatkozásában a stressz tesztek előkészítésében és végrehajtásában.
ELVÁRÁSOK
- felsőfokú közgazdasági végzettség,
- legalább 3-5 év releváns (pl. pénzügyi szektorban szerzett) szakmai tapasztalat,
- legalább középfokú angol nyelvtudás (szóban-írásban kommunikációképes szint),
- MS Office erős felhasználói szintű ismerete (Excel, PowerPoint, Word, Outlook),
- Dorsum Clavis rendszerének ismerete, felhasználói tapasztalata
- büntetlen előélet,
- proaktív hozzáállás,
- fejlett informatikai és technológiai megoldások iránti nyitottság,
- precizitás, pontosság, önállóság, problémamegoldás, kiváló munkaszervezés,
- bizalmas információkezelés,
- rugalmasság, terhelhetőség,
- csapatmunkában történő együttműködés.
A MUNKAKÖR betöltéséhez előnyt jelent
- hitelintézetnél, befektetési vállalkozásnál vagy befektetési alapkezelőnél szerzett min. 5 éves releváns tapasztalat,
- adatbáziskezelés (pl. SQL) ismeret és gyakorlat,
- adatbányászati és adatvizualizációs megoldások ismerete,
- számviteli controlling tapasztalat,
- menedzsment információs rendszerek kialakításában és működtetésében szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
- teljes munkaidős, határozatlan idejű státusz, rugalmas munkaidő, home office lehetőséggel
- azonnali munkába állás
- egyedülálló, stabil hátterű szervezet
- versenyképes juttatási csomag,
- folyamatos szakmai képzési, fejlődési lehetőség
- kellemes, modern munkakörnyezet.
Munkavégzés helye
Jelentkezés módja
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el pályázati anyagát fizetési igénye megjelölésével a [email protected] e-mail címre.
A pályázati anyag a következő dokumentumokból áll: szakmai önéletrajz, motivációs levél. (A pályázati anyagnak NEM része a végzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, illetve a büntetlen előéletet bizonyító okirat. Kérjük, ezeket NE küldje el részünkre.)
Kérjük, hogy a jelentkezése során az e-mail üzenet tárgyában jelezze, hogy „SZENIOR PÉNZÜGYI ELEMZŐ” pozícióra jelentkezik, illetve a pályázati dokumentációban az eredményesebb kapcsolattartás érdekében tüntesse fel elérhetőségeit (e-mail cím, mobiltelefonszám).
Pályázatának elküldésével hozzájárul az abban foglalt adatainak kezeléséhez. Pályázatát bizalmasan, valamint a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Az OBA adatkezelési tájékoztatója elérhető honlapunkon:
https://www.oba.hu/wp-content/uploads/2021/09/OBA-Adatkezelesi-Tajekoztato_2021.10.01.pdf
A beérkező pályázatok elbírálása egy vagy több kiválasztási forduló után történhet, a pályázót személyes interjúra, szükség esetén versenyeztetésre hívhatjuk be.
Jelentkezési határidő
2023. június 30.